Hleba, igara i Luj Vitona: U torbicu stane 20 minimalaca, ko će to moći sebi da priušti

Vesti 10. apr 202420:20 57 komentara

Rešeni su svi problemi - kako to juče reče predsednik. Luj Viton dolazi u Srbiju 2026. godine. Da li se takvim dogovorom stvara privid bogatije države, koja pritom u nečemu prednjači u odonosu na zemlje bivše Jugoslavije?

„Ja sam, bebo, tvoj, kupiću ti to i to, oćeš Luj Viton, samo reci koji broj“, kaže pesma.

Opšte mesto trep, rep, folk pesama, estradni san, statusni simbol, luksuzni parski modni brend Luj Viton stiže u Srbiju.

N1: U pitanju je modni kreator. I on ima jedan brend…

„Ludi Tom?“

N1: Luj Viton.

„Aaa, Luj Viton, modni kreator“.

Dolazak Vitona u Beograd na vodi iz Pariza je najavio predsednik Srbije.

„Mi se nadamo do 2026. konačno i Luj Viton dođe u Srbiju, u Beograd na vodi, i onda smo rešili sve te probleme“, izjavio je predsednik Srbije.

Za razliku od predsednika, građani Beograda nemaju „problem“ sa Luj Vitonom.

„Kako da neće, sigurno će doleteti“.

„Pa, ja njemu ništa ne verujem, tako da ne verujem da će doći ni Luj Viton. A i ako dođe, šta će nam“?

Da za sobom povuče i druge kompanije. Tako kaže predsednik, a i struka je saglasna.

„Jeste to podstrek i za druge brendove, a ne samo za brendove u smislu modne industrije, nego svakako i drugih delatnosti koji vide tako Srbiju kao jedno pouzdanije mesto za ulaganje“, kaže Bojan Stanić iz Privredne komore Srbije.

A koliko građana u Srbiji u kupovinu, recimo Vitonove torbe, može da uloži?

„Svako bi voleo da je ima, sad svako prema mogućnostima“.

„Dobro, jeste ko može da priušti. A kod nas je teško da neko može da priušti“.

„Beograd je pun bogataša, pa neka kupuju. To za mene papreno. Ja nemam ni za kinesku“.

Papreno nije za 10 odsto građana koji zarađuju iznad 150.000 dinara. Oni su Vitonova ciljna grupa.

„Taj broj ljudi koji bi bio koncentrisan na jednom prostoru jeste zaista nešto što bi moglo da ubedi i verujemo da je već ubedilo donosioce odluka u kompaniji Luj Viton da ovde investiraju i da to smatraju kao održivo tržište“, objašnjava  Stanić.

Oni koji Vitonove torbe ne mogu da priušte, već sada imaju priliku da ih iznajme. Da biste Luj Viton torbicu iznajmili na dan, potrebno vam je 3.600 dinara. Da biste je posedovali 1.200 evra. A torbice malih dimenzija istog brenda koštaju i oko 8.000 evra.

U to staje oko 20 minimalaca, pa se čini ni da Isidori Vuković sa dolaskom Vitona biznis izdavanja brendiranih torbi neće biti pokvaren.

„Pa mislim da neće. Drago mi je da se tako nešto dešava ovde, svakako neko ko ima novce i može sebi to da priušti, baš je odlična prilika da sada možda ne mora da putuje ili da angažuje personalne šopere“, kaže Isidora Vuković.

Za oko 70 odsto građana koji imaju primanja ispod prosečne zarade, Viton će verovatno i dalje biti samo pojam u pesmama. Iako na makroekonomskom planu za Srbiju njegov dolazak nešto znači, većinu ne dotiče.

„Više bi mi značilo kada bi se država više bavila prirodom, odnosom ljudi prema prirodi, planinama, rekama i tim stvarima“.

Stvarima koje nisu na prodaju.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare