Ukidanje trolejbusa u Beogradu koštaće grad Beograd na godišnjem nivou 1,83 milijarde dinara više u odnosu na to koliko se iz bužeta plaća za planirane polaske, izjavio je predsednik sindikata "Centar" Ivan Banković.
„Nikome ne smetaju trolejbusi, pa ni gradonačelniku. Jedino što smeta je Zakon o komunalnim delatnostima koji propuisuje da njih u vlasništvu može da ima samo javno preduzeće, što je u ovom slučaju GSP Beograd. I s obzirom da tu nema prostora da favorizovane privatne firme kupuju nove trolejbuse, neko je došao na ideju da ih ukine i na prečac da umesto kupovine novih i savremenih, ustupi privatnom partneru – u ovom slučaju Streli Obrenovac“, rekao je Banković u emisiji Dan uživo na N1.
Kako je naveo, Grad Beograd ne radi ovo samoinicijativno, već postoji jedna zainteresovana firma.
„Ovde se ne radi da li će se voziti električni autobusi ili trolejbusi, več da grad želi da ukine jedan ekološki vid prevoza i zameni ga drugm ekološkim vidom prevoza“, kazao je sagovornik N1.
Prema njegovim rečima, u trolejbusku infrastrukturu je uloženo 100 miliona evra i ona je u dobrom stanju.
„Ono što ne valja su vozila. Umesto da razgovaramo o tome kako da zamenimo stara vozila i produžino njihovu mrežu, pričamo kako ćemo da zamenimo jedna električna vozila drugim električnim vozilima za mnogo veće pare i da taj posao istisnemo iz GSP“, kazao je Banković
Prvi na udaru te, kako je ocenio, štetne odluke biće radnici GSP, a štetne posledice trpeće svi koji koriste javni prevoz.
Koliko će nas koštati „besplatni prevoz“
„Besplatni javni prevoz koštaće najmanje 100 miliona evra svake godine budđet grada“, istakao je Banković.
To, kako je istakao, znači smanjen novac za investicije i razvoj, a pod znacima navoda besplatan, a imamo potpunu privatizaciju javnog prevoza.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare