"Lokalac na internetu" pomaže mladim talentima: "Treba im podrška da ostvare svoj potencijal"
Registar nacionalnog internet domena Srbije prošle godine pokrenuo je inicijativu "Lokalac na internetu", u toku koje se prikupljaju sredstva kojima se talentovani mladi ljudi podržavaju u plaćanju kotizacije na međunarodnim takmičenjima. Marijana Borković, stručna saradnica za marketing i komunikacije iz Registra nacionalnog internet domena Srbije kaže za N1 da imamo puno talentovanih ljudi kojima je potrebna podrška da ostvare svoje potencijale.
"Lokalac na internetu je brend ili projekat pod okriljem Fondacije Registar nacionalnog internet domena Srbije, podržava omladinu u njihovim dostgnućima, podstiče digitalizaciju, okuplja lokalnu internet zajednicu i postigli smo jako lepe rezultate u prethodnih godinu dana. Sve je krenulo od parole 'Locally grown, globally known'. To inicira da na lokalu imamo dosta vrednosti, imamo jako puno kvalitetnih ljudi, proizvođača, da je naš nacionalni domen odličan izbor za internet poslovanje. Sve je krenulo od jedne majice koju smo napravili, kako bismo imali simbol naše lokalne zajednice.
Taj projekat je usmeren ka tome da se omladina edukuje, ka unapređenju edukacije i digitalizacije. Svako ko kupi neki artikal iz kolekcije Lokalac na internetu, pomaže mladim ljudima i nekim njihovim dostignućima, sav prihod od prodaje se donira za mlade.
"Prošle godine smo donirali Centru za mlade talente Nikola Tesla određenu količinu novca, i postigli su fantastične rezultate. Doneli su 27 medalja u Srbiju", navodi Borković.
Da nije bilo tog novca prikupljenog na "Lokalcu", teško da bi ti mladi ljudi uopšte otišli na takmičenje, dodaje ona.
"Svi smo mi ponosni kada ti mladi ljudi donesu medalje u Srbiju, ali ne zapitamo se u kakvim uslovima oni uče i spremaju se za ta takmičenja i potrebna im je podrška. Želimo da pomognemo mladima da ostvare svoje potencijale jer zaista imamo fantastične mlade ljude", navodi naša sagovornica.
Ove godine sredstva će biti usmerena ka Matematičkoj gimnaziji.
"Kolekcija se prodaje stalno i proces prikupljanja novca traje konstantno. Ove godine imamo novu kolekciju. Tu su cegeri, čarape, majice, peškiri za plažu... Dizajn je autentičan i jako lep. Zahvaljujući ljudima koji se odazivaju na naše pozive uspeli smo da prikupimo donaciju za Centar za mlade, i postoji poverenje u brend", zaključuje naša sagovornica.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare