„Moglo je da bude kobno, povredila me izjava Er Srbije“: Putnica o incidentu na letu za Diseldorf

Vesti 19. feb 202421:20 176 komentara

Avion kompanije „Maraton erlajns", koja obavlja saobraćaj za „Er Srbiju“, prilikom poletanja sa Aerodroma „Nikola Tesla“ udario je u infrastrukturu, najverovatnije instrumentalizaciju koja služi za sletanje aviona u suprotnom smeru piste, objasnio je za N1 Petar Vojinović sa portala Tango Six. Avion je potom sat vremena leteo iznad Beograda, da bi na kraju prinudno sleteo na beogradski aerodrom.

Za Jelenu, koja već pet godina zbog posla leti na relaciji Beograd – Diseldorf, avion je gotovo uobičajeno prevozno sredstvo, ali ono što se desilo prilikom poletanja u nedelju bilo je sve – samo ne kako treba da bude.

„Osetila sam jak udarac tu gde je krilo i nazad, kako smo poleteli tresao se ceo avion. Imali smo osećaj da će ispasti svi koferi“, priča Jelena Đorđević.

I našli su se u vazduhu, svesni da se nešto desilo i ne znajući kako će se sve završiti.

POVEZANE VESTI

„Pored mene je bio jedan čovek i neka strankinja koja ništa nije razumela i bukvalno je uzimala vodu i kvasila se i pitala nas je o čemu se radi. Tu oko mene su bili muž i žena koji su se grlili, ljubili, opraštali. Jer kao ne znaju šta će da se desi. Iza mene je bio jedan Kinez koji je krenuo da snima testament“, rekla je.

Sve se to ne bi dogodilo, objašnjavaju iz Tango Six, da je putnički avion poleteo sa duže piste, koja je bila predviđena za takav avion. Navodno je o propustu kontrolor leta obavestio pilota.

„Pozvao je posadu i rekao – da li ste svesni da ste ušli na D5. Posada je rekla da jeste, da će ponovo da proračuna. Tj. on im je rekao da mogu ponovo da proračunaju svoje performanse za poletanje, a i da mogu da se vrate na mesto koje im je originalno dato“, izjavio je Petar Vojinović.

Proračunali su tako da su se par minuta kasnije našli u vazduhu sa rupom u trupu, jer je prilikom poletanja avion zakačio svetlosnu signalizaciju. Petnaest minuta kasnije obratio im se šef kabinske posade, pilot mnogo kasnije:

„Tek nakon 40 minuta se javio kapetan koji ne zna da priča naš jezik, rekli su da je Grk, rekao je na engleskom da ćemo se spustiti i prolazićemo pored tornja kako bi ustanovili da li možemo bezbedno da se spustimo na aerodrom NT. Pa je bila ta proba. Leteli smo dosta nisko i to je bilo zaista rizično, leteli smo iznad livade i autoputa“, ispričala je Jelena Đorđević.

„To je procedura kako bi potrošio što više goriva, taj jedan deo antene se zabio u levi koren krila, ali je letelica bila potpuno upravljiva“, dodao je Vojinović.

Iz Er Srbije obratili su se kratkim saopštenjem.

„Er Srbija žali zbog neprijatnosti. Bezbednost putnika nije bila ugrožena ni u jednom trenutku“.

„Taj stres koji smo svi mi doživeli, to ne može da se opiše rečima, zato što su naši životi bili u pitanju i stvarno je bilo neizvesno da li ćemo mi sleteti ili nećemo i kako će se sve to završiti, moglo je da bude zaista kobno i povredila me je ta izjava Er Srbije“, razočarana je Đorđević.

Nakon sletanja, putnici su ostavljeni na cedilu – samoinicijativno su morali da traže potvrde o otkazanom letu kako bi se na novi, o trošku kompanije „Er Srbija,“ ukrcali dan kasnije, tvrdi naša sagovornica.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare