Ne davimo Beograd podneo krivičnu prijavu protiv Šapića i njegovog kabineta

Vesti 12. apr 202313:57 1 komentar
autobus, gsp, gradski prevoz
N1

Pokret Ne davimo Beograd podneo je krivičnu prijavu protiv gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića i njegovog kabineta u vezi sa raskidom ugovora grada sa kompanijom Kentkart.

Predstavnik pravnog tima pokreta Ne davimo Beograd Radomir Lazović rekao je da je krivična prijava podneta i protiv šefa kabineta gradonačelnika Nenada Milovanovića i šefa pravne službe Javno komunalnog preduzeća „Naplata prevozne usluge“ Srđana Sandića.

„Podnete su prijave zbog trgovine uticajem, zloupotrebe u vezi sa javnom nabavkom i davanjem mita u vezi sa privrednom delatnošću“, rekao je Lazović.

POVEZANE VESTI:

Istakao je da prvi put postoji činjenica da gradonačelnik tvrdi da je kršenje zakona u javnom interesu. „Mislim da je barem od njega pošteno to što je rekao, zato što se tako ponaša Srpska napredna stranka. Ono što je pribavljanje sostvene koristi uvek prikazuje kao neki javni državni interes“, rekao je on.

Kazao je da je Milovanović naveo da je bio „zagovornik toga da se ide u proces nameštene javne nabavke Kentkartu, da će ispoštovati milion evra koji je obećan, da će gradonačelnik prihvatiti proces i da je preuzeo odogovrnost da kroz postupak javne nabavke obezbedi nastavak u pružanju usluga“.

Šef odborničke grupe pokreta „Ne davimo Beograd“ Dobrica Veselinović rekao je da su ostavka i smena Šapića nužnost, kao i da su ponašanje i pokušaj nameštanja tendera za kompaniju Kentkart „vrh ledenog brega“ u odnosu na sve što se dešavalo u proteklih nekoliko meseci od kada je Šapić na vlasti.

„Očigledno ne postoji nikakav plan da se veliki problemi u Beogradu koji se tiču javnog prevoza, zagađenja vazduha i stambene krize reše i da će posledice jednog ponašanja trpeti više građani i građanke Beograda“, rekao je on.

Istakao je da se poslednjih nekoliko dana iz Šapićevih obraćanja videlo nepostojanje generalne strategije i vizije kako treba da se razvija Beograd. Podsetio je da je pitanje Busplusa ono čime se pokret „Ne davimo Beograd“ bavio desetak godina i da su podsećali da je ideja o javno-privatnom partnerstvu loša, kao i da ona neće dovesti do poboljšanja javnog prevoza u Beogradu.

„Poslednjih desetak godina i više smo videli da su subvencije koje se dovajaju za prevoz sve veće i veće, da nema poboljšanja kvaliteta usluge. Štetu za raskid ugovora ćemo trpeti svi i plaćaćemo je svi, a šteta će se meriti ne samo u penalima, već u onome što nećemo dobiti, a to su vrtići, kvalitet vazduha ili priuštivo stanovanje“, rekao je Veselinović.

Podsetio je da građani nisu bili upućeni u to kako je situacija sa Kentakrtom raskidana i šta su posledice u vezi sa tim, kao i da tu informaciju nisu mogli da dobiju na javnom servisu ni u nekim medijima.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare