Šta će biti kada u Beogradu ponovo bude pala jača kiša? To pitanje se uglavnom veže za problem sa gradskom kanalizacijom, ali posle najnovije poplave od ovog vikenda, i za aerodrom Nikola Tesla. Gosti N1 kažu da za prokišnjavanje zgrade Aerodroma nema opravdanja i da je građevinska inspekcija trebalo to da spreči. Nekadašnji direktor JAT-a Predrag Vujović poručuje da su radovi na modernizaciji normalna stvar, ali da su loša organizacija i nedostatak informacija napravili potpunu konfuziju u jeku sezone.
Samo nekoliko sati pošto je zaliven aerodrom Nikola Tesla… zalivala se i pista aerodroma Rosulje. Poplava iz Beograda nije ni spomenuta, ali se zato pričalo o Da Vinčiju, De Sent Egziperiju i novim kruševačkim idejama.
„Još samo čekam da izađete sa idejom da izgradite kosmodrom u Kruševcu i onda ste sve završili“, našalio se predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
I dok Kruševac može da počne da sanja izgradnju kosmodroma, Beograd nikako da dosanja završetak rekonstrukcije aerodroma. Popustili su i stari i novi terminal, već renovirane zgrade tzv. letačke operative.
N1: Da li sme zgrada aerodroma da prokišnjava?
„Apsolutno ne, oni snimci koje smo videli bili su apsolutno bizarni“, kaže Petar Vojnović, glavni i odgovorni urednik portala Tango Six.
N1: Da li radovi nisu urađeni kako treba?
„Građevinska inspekcija, koja mora bez obzira kakvi su radovi, da ode i vidi kako je to urađeno“, navodi.
Pa ipak, uz izvinjenje putnicima, sa Aerodroma Nikola Tesla stiglo objašnjenje da je za sve kriva – priroda.
„Pojedini delovi infrastrukture su pretrpeli veliko opterećenje zbog oluje i padavina. U toku su obimni radovi na modernizaciji aerodroma i veliki delovi površina su još uvek pod rekonstrukcijom. Sanacija je u toku i sve ekipe su na terenu“, pojasnili su iz kompanije.
Ali konfuzija na Aerodromu vladala je i pre oluje, vlada i posle nje. Radovi na modernizaciji pretvorili su putnicima dolazak do aviona u pravi lavirint. Nekadašnji direktor JAT-a kaže da je problem u lošoj organizaciji i nedostatku informacija.
„Kad otvorite sajt aerodroma, ne vidite da je taj aerodrom pod radovima, neke šeme su napravljene koje samo saobraćajni inženjer može da pročita i da vidi gde može da parkira, čak nema upozorenja da dođete sat i po ili dva ranije jer su radovi u toku“, navodi bivši direktor JAT-a Predrag Vujović.
Portal Tango Six podseća da je država je po pitanju koncesije preduhitrila koronavirus, finansiranje tih radova obezbeđeno je pred početak epidemije, a paralelno se radi i na novom i na starom delu zgrade.
„Moglo je da bude još gore da nije bilo pod koncesijom, da to moramo sami da radimo, jer to nikada ne bismo radili, a svi radovi su počeli za vreme korone kada nije bilo saobraćaja, a najneprijatnije je kad se to dešava u delu godine kada se najviše leti“, rekao je Vojinović.
Ranije je rečeno da će na modernizaciju Terminala C tačka biti stavljena do kraja 2023. godine, a za završetak radova na sređivanju pristupnih puteva aerodromu trenutno preciznih prognoza nema. Samo da prognoze ne uključuju obilne padavine…
Komentari (17)
Vidi sve komentare