Nikola Jovanović: Ovo je Monti Pajton šou, četvrti put raskopavaju Prizrensku

Vesti 19. feb 202508:56 4 komentara

Radnici su se ponovo vratili u Prizrensku ulicu u centru Beograda, koju ovog puta proširuju za još jednu traku na raskrsnici sa Terazijama. Direktor Centra za lokalnu samoupravu Nikola Jovanović za N1 kaže da je ovo četvrta rekonstrukcija Prizrenske od 2023. godine, a po svemu sudeći, ne i poslednja.

Gradska uprava saopštila je početkom meseca da je rekonstrukcija Prizrenske ulice završena i da je ona ponovo otvorena za saobraćaj. Nije prošlo mnogo vremena, a u ovoj ulici koja spaja Terazije sa Brankovom, ponovo su se pojavili radnici i građevinska mehanizacija.

Na samoj raskrsnici sa Terazijama, ispred hotela Balkan, ulica se širi za još jednu traku. Reporterka N1 sa terena javlja da su radovi privremeno stali, jer su radnici naišli na ostatak stuba javne rasvete.

Nikola Jovanović za Novi dan N1, radove u ovoj ulici opisuje kao „pravi Monti Pajton šou“.

„Četvrti put se raskopava Prizrenska ulica koja nema ni 100 metara. Prva rekonstrukcija, da je tako nazovemo, bila je negde u oktobru 2023, pa krajem 2024, početkom ove godine, sada vidimo ovo, a biće i peta rekonstrukcija jer se predviđa neki kružni tok ovde“, kaže Jovanović podsećajući na kružni tok ispred Robne kuće „Beograd“ čiju je izgradnju ranije najavio gradonačelnik Šapić.

Jovanović kaže i da je Prizrenska uvek bila predviđena kao mesto „smirivanja saobraćaja“, gde pešaci imaju svoje mesto.

„Ali vidimo da se planovi menjaju bukvalno kako neko svako jutro ustane iz kreveta i kako mali Perica zamišlja planiranje saobraćaja“, ocenjuje on.

Podseća i da je horizontalna signalizacija na delu ulice koji je otvoren 2. februara zbunila vozače i smo „videli neke znakove koje više podsećaju na egipatske hijeroglife“.

„Problem je bio i ovaj semafor iza vas (između hotela Moskva i Balkan, prim N1), tu su pešaci čekali četiri minuta da pređu ulicu, sada vidimo posle silnih radova da semafor ni ne radi, vrlo je nesigurno preći ulicu i to prosto pokazuje suštinu – radi se bez plana, bez koncepta“, upozorava on.

Beograd, prema njegovim rečima, postaje grad u kom prednost imaju putnička vozila, a ne pešaci i javni prevoz.

„Pitamo se čemu onda besplatni javni prevoz ako pešaci i javni prevoz nemaju mesta ovde na Terazijama“, zaključio je Jovanović.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare