Novi dan o medijima u izbornoj kampanji, gost Rade Veljanovski
Kako je u medijima izgledala kampanja za nama? Prema oceni privremenog nadzornog tela za praćenje medija u toku izborne kampanje, zabeležena je veća prisutnost vlasti u medijima, koja se kretala od 26 do 46 odsto. Koliko su mediji poštovali pravila izborne utakmice? Jesu li otvoreni za politički pluralitet? Gde je bila prisutnija vlast, a gde opozicija? O tome, u temi jutra razgovaramo sa Radetom Veljanovskim, predsednikom Privremenog nadzornog tela za praćenje medija u toku izborne kampanje.
Štampu ovog jutra prelistava docent na Filozofskom fakultetu Oliver Tošković.
Do kraja Novog dana slušamo novu pesmu Dejana Cukića "Ti si moj brat" i razgovaramo o Fondaciji Plan B.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas