Javni medijski servis RTS zabranio je objavu promotivnih spotova kompanije SBB, saopštila je ta kompanija. Pored kršenja zakona, takvim odlukama se nanosi šteta i samom RTS-u i svim građanima Srbije, zbog čega je SBB dopisom tražio i hitnu reakciju direktora i Upravnog odbora Javnog servisa, ali oni danima ne odgovaraju, navodi se u saopštenju SBB-a.
Ko se plaši izbora građana Srbije šta će i kako gledati na televiziji? Reklama SBB-a emitovana je samo jednom, a onda je odjenom više nema u etru Javnog servisa, zabranjena je.
„Koliko je nama poznato, reklama je ispoštovala sve zahteve zakonske, ne vidimo šta je problematično kada se govori o sadržaju oglasne poruke, jer je ona zasnovana na podacima, dakle verodostojna je, tako da ne znamo šta bi mogao da bude iz tog ugla problem“, objasnio je advokat Junajted grupe Miloš Stojković.
Pitanje u čemu je problem postavljeno je direktoru RTS-a Draganu Bujoševiću, Upravnom odboru Javnog servisa i Ministarstvu informisanja, ali za sada sve institucije koje plaćaju građani Srbije ćute.
„Kampanja je faktički imidž i tiče se nekih osnovnih životnih načela sa kojima čovek može da se poistoveti i govori o tome da na teritoriji tamo gde postoji SBB preko 60 odsto građana nas bira“, rekla je direktorka marketinga SBB Minja Jugović Janjić.
SBB je za sada dobio šturo obaveštenje od službenika RTS-a da je dobijen nalog da se stopira emitovanje reklame, bez ikakvog obrazloženja
„To što predviđa Zakon o oglašavanju konkretno je da oglasno sredstvo ne može neopravdano da odbije emitovanje oglasne poruke i u skladu sa tim će se i pravni koraci određivati“, rekao je advokat Stojković.
„Vrlo smo neproijatno iznenađeni što jedan Javni servis, koga svi mi kao građani plaćamo, je cenzurisao našu kampanju, a sa druge strane nije nam jasno zašto jedna komercijalna priča ne može da ide na njihovoj televiziji za koju bi oni dobili jedan ozbiljni budžet preko više desetina hiljada evra“, dodaje Jugović Janjić.
SBB zahteva, kako navode u saopštenju, da se poštuje njihovo pravo, kao i svakoj drugoj kompaniji, da promoviše usluge koje nisu u sukobu sa bilo kakvim pravilom oglašavanja i zato zahteva objašnjenje koje ne stiže duže od dve nedelje.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare