Urednički kolegijum: N1 u prethodnih sedam godina postao brend kome se veruje

Vesti 30. okt 202112:49 > 13:2118 komentara
Sedam godina N1
Izvor: N1

Izvršna direktorka N1 i United Media Aleksandra Subotić je izjavila da je televizija N1 u prethodnih sedam godina postala brend kome se veruje, sinonim za profesionalno, ozbiljno i odgovorno novinarstvo.

„U vremenu kada mediji nemaju snage, sputani cenzurom sa vrha države i autocenzurom novinara i urednika, N1 svakodnevno pokazuje kako izgleda pravo, nezavisno novinarstvo i koliko je bitna uloga jednog takvog medija u društvu“, navela je ona.

Aleksandra Subotić
Zoran Lončarević

Dodala je da se to posebno videlo „tokom protekle godine kada su građani, suočeni sa svim izazovima koje nam je donela pandemija, u moru lažnih vesti i poluinformacija tražili medij kojem mogu da veruju, i okretali se N1“.

„Ponosna sam na uspeh koji smo postigli, na to što N1, uprkos pretnjama i pritiscima, svakog dana postavlja pitanja i insistira na odgovorima, što izveštava o svim aspektima stvarnosti koja nas okružuje i gledaocima pruža uvid u najvažnije vesti i što novinari N1, u vreme kada je pritisak na nezavisne medije jači neko ikad, imaju hrabrosti da budu novinari“, istakla je izvršna direktorka N1 i United Media Aleksandra Subotić.

Piter Horoks: Očekujem da će N1 igrati još značajniju ulogu

Piter Horoks
N1

Savetnik uredničkog kolegijuma N1 Piter Horoks (Peter Horrocks) je izjavio da N1 Srbija spada u retke pojave na međunarodnom nivou – nezavisni informativni kanal visokog kvaliteta, finansiran u potpunosti komercijalno, koji igra ulogu koju bi inače trebalo da ima pravi javni servis kao što je BBC, Horoksov bivši poslodavac.

Pročitajte još:

„Ubeđen sam da uredništvo, u kojem sam, potpuno ispunjava obavezu da N1 bude nepristrasan i pošten. Ali, u društvu kao što je Srbija, gde informacije u velikoj meri poseduje i kontroliše jedna strana politike, pristrasnost je pogrešno shvaćena kao pravičnost. Ti kritičari greše“, poručio je on.

N1 svoju godišnjicu dočekuje sa samopouzdanjem i odlučna da publici pruži najbolju moguću istinu, navodi Horoks i dodaje da N1 planira da pojača digitalni angažman sa publikom i ojača svoju ulogu u otkrivanju problema u društvu, da zahteva i postigne promene.

„Očekujem da će N1 igrati još značajniju ulogu za Srbiju u narednih sedam godina“. zaključio je savetnik uredničkog kolegijuma N1 Piter Horoks.

Adrijan Vels: N1 se nametnuo kao vodeći informativni kanal

Adrijan Vels
N1

Savetnik uredničkog kolegijuma N1 Adrijan Vels (Adrian Wells) je izjavio da se, u sedam godina od osnivanja, N1 nametnuo kao vodeći informativni kanal u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Na međunarodnom planu, i u svakoj od zemalja i teritorija na kojima funkcioniše, N1 se smatra snažnim promoterom oštrog, ali poštenog novinarstva, navodi on.

Radiodifuzni i digitalni mediji imaju ključnu ulogu u svakoj demokratskoj zemlji: da informišu svoje gledaoce i čitaoce i postavljaju pitanja vlastima, naglašava Vels.

„Atmosfera i stanje u društvu su zdraviji ako postoji dinamično suprotstavljanje različitih mišljenja i sloboda izražavanja. Nove medijske platforme otvorene su za pretnju manipulaciju i lažne vesti, tako da je neophodno da N1 nastavi da radi i bude bude kredibilan izvor vesti i informacija koje su dostupne svim korisnicima. Čestitam N1 na prvih sedam godina, ali i na budućem radu!“, poručio je savetnik uredničkog kolegijuma N1 Adrijan Vels.

Sedmu godišnjicu N1 čestitao je i CNN, čiji je N1 ekskluzivni informativni partner.

Komentari

Vaš komentar