Vesić: U Beogradu 100 izlivnih fekalnih kanala u Savu i Dunav

Vesti 05. jun 202212:16 18 komentara
Beoinfo

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da na teritoriji glavnog grada trenutno ima oko "100 izlivnih fekalnih kanala u Savu i Dunav", kao i da se na više lokacija planira izgradnja fabrika za prečišćavanje otpadnih voda koje bi taj problem rešile.

Povezane vesti

Vesić je za televiziju Pink izjavio da gradske vlasti uz pomoć Vlade Srbije i međunarodnih kredita planiraju da se u narednih pet godina izgradnjom fabrika za prečišćavanje „ni kap“ fekalnih i otpadnih voda ne uliva direktno u Savu i Dunav.

„Izgradnjom fabrike za preradu otpadnih voda u Velikom Selu biće ‘ukinuto’ 80 izliva otpadnih voda u Dunav“, rekao je Vesić.

Dodao je da se pregovara sa EU o izgradnji takvog postrojenja u Batajnici, a da se planiraju izgradnje fabrika za prečišćavanje otpadnih voda i u Mladenovcu i u Grockoj.

Ako Lasta ne vozi po ugovoru – tužbe

Vesić je kazao i da bi ugovor grada sa autoprevoznikom „Lasta“ mogao da bude raskinut ukoliko ne budu poštovali ugovoren broj polazaka na linijama javnog gradskog prevoza.

Povezane vesti

„Ljudi koji se žale ih plaćaju da voze, a oni ne voze, još nas prave budalama i šalju nam dopis da su vozili. A kad proverimo pre GPS-a da li su bili tu, onda ćute. Ništa, sada će dobiti krivične prijave jer je to krađa iz budžeta“, rekao je Vesić za Pink.

On je naveo da je tom prevozniku grad Beograd dao upozorenje i da je situacija danas „malo bolja“, a kako je precizirao dato im je 19 novih linija, čime su dobili 32 miliona dinara mesečno više od grada.

„Plaćamo ih uredno, ne dugujemo im jedan dinar, čak se dešavalo da im akontaciju uplatimo unapred, kako bi dobili plate. Leti zna da bude i gore, jer leti te autobuse koriste i za turističke destinacije i onda imaju problem ljudi u Mladenovcu“, kazao je zamenik gradonačelnika.

Vesić je podsetio da je „Lasta“ 16. i 17. maja imala po više od 120 polazaka manje nego inače, kao i da je grad utvrdio da autobusi koji su, prema tvrdnjama kompanije, vozili na teritoriji Mladenovca, u isto vreme bili i u Arandjelovcu, Kragujevcu i drugim lokacijama.

„Oni su očigledno uzimali pare i od tih opština za vožnju istim autobusom. To znači dva puta uzmete pare za isti autobus, a neki od građana ne dobiju prevoz“, rekao je on.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare