Zašto kasni brzi voz Soko: Usluga sada na nivou voza redovne brzine

Vesti 29. sep 202408:00 125 komentara

Glavna Železnička stanica preseljena je iz Savskog amfiteatra u Prokop, iako na novoj lokaciji ni šest godina posle preseljenja nije sve završeno. Sa Prokopa kreće i novi, brzi voz Soko, koji u poslednje vreme i nije toliko brz. Građani koji njime putuju već nedeljama se žale na kašnjenja - i do deset minuta.

Srpski ponos – brzi voz Soko koji u roku od 36 minuta stiže od Novog Sada do Beograda. Prethodnih nedelja, 36 minuta, nešto duže traju.

Pitali smo građane i građanke koliko često kasni brzi voz u poslednje vreme.

„Non-stop, svaki dan. Kašnjenja su 5, 7, 8 minuta.“

„Ne znam stvarno, ne putujem toliko često, ali svaki put je bio na vreme – u minut.“

„Ne znam koliko je sada sati, ali je kasnio 5 minuta.“

„Kasni puno.“

Svakog dana brzim vozom na posao putuje Violeta Pap. Kaže, srećom, ima fleksibilno radno vreme.

„Smatram ako već imamo brzi voz koji je predviđen za pola sata, treba to da ispoštuje, a ne da pogađamo. Moramo biti fleksibilni kao putnici koji očekujemo za plaćeni novac određenu uslugu koja je promovisana“, navodi Pap.

Promovisano je mesecima unazad i nedavno poskupljenje.

„U redu je što su najavili poskupljenje, da se ljudi pripreme, ali ako hoće veću cenu, očekujemo istu, ako ne i bolju uslugu“, smatra Pap.

Povezane vesti:

Usluge brzog voza sad su na nivou usluge voza redovne brzine – koji je inače, jeftiniji, priča Pap.

„Ima voz koji putuje 45 minuta umesto pola sata – sa ovim kašnjenjem, dođe mi na isto. Ispada da ću doći brže ovim sporijim vozom, što je deo apsurda“, ističe.

Mada apsurdno, umesto redovnog – uputila se ponovo na brzi voz, samim tim što je platila mesečnu kartu.

N1: Zdravo Violeta! Kratko pitanje – da li je kasnio voz?

Violeta: Jeste.

N1: Koliko?

Violeta: Isto, 7,8 minuta.

N1: Jeste stigli u Beograd?

Vileta: Jesam.

Osnovni razlog kašnjenja objanili su iz Srbija voza je krađa delova železničke infrastrukture.

„Nadležne službe „Infrastruktura železnice Srbije“ a.d. u čijoj je nadležnosti otklanjanje smetnji, preduzimju neophodne mere i aktivnosti da se u što kraćem roku smetnja otkloni, te molimo da ih kontaktirate u cilju dobijanja preciznijih informacija“, naveli su iz Srbija voza.

Kontaktirali ih jesmo – više puta.

Uprkos inicijalnom obećanju da ćemo odgovor na pitanja dobiti u što kraćem roku, iz Infrastrustrukture železnice odgovori nisu stigli. Na kasnije pozive nisu se javljali na telefon.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare