Zbog "Sokola" se kasnilo i na posao: Na stanicama gužve, šta kažu putnici
Putnici koji su vozom Soko išli od Novog Sada do Beograda, umesto 32 minuta, putovali su skoro sat vremena. Iz "Infrastruktura železnica Srbije" saopštili su da je na dve lokacije na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad, pre dva dana smanjena brzina vozova sa 200 na 160 km/h, iz preventivnih razloga.
Stranka slobode i pravde objavila je da su Železnice Srbije na četiri deonice brze pruge Beograd - Novi Sad, spustile brzinu voza sa 200km/h na 160km/h jer su mašinovođe prijavile lupanje i podrhtavanje garnitura uz napomenu da je saobraćaj po projektovanim brzinama nebezbedan. Odgovor stiže i od samog preduzeća. U saopštenju Infrastruktura železnica navode da je kašnjenje svega tri do pet minuta, te da je brzina spuštena na samo dve lokacije iz preventivnih razloga.
Na voznim stanicama kašnjenje i gužva. Putnici koji su došli iz Novog Sada, kažu da su danas neuobičajeno dugo putovali.
"Jutros sam kasnio na posao zbog toga, ali dobro, do sad nije kasnio".
N1: Koliko si kasnio na posao?
"Pola sata. Bilo je nekih problema kod Sremskih Karlovaca".
N1: Sat vremena ste putovali ili je kasnio sat vremena?
"Putovali sat vremena".
"Jesam kasnila sam. Voz je kasnio u 6 i 10 onaj iz Novog Sada, kasnio je 15 min, 15-20".
N1: I koliko je trajalo putovanje do Beograda?
"Pa inače traje manje od sat vremena, a sada je sat i 10-15 minuta".
"Ne, ništa nam nije rečeno, kasnio je tipa 25 do 27 minuta je kasnio".
N1: Sad očekujete da će doći na vreme?
"Ja se nadam da će doći. Nije problem što će doći nego da li će krenuti na vreme i jutros je došao na vreme, ali nije krenuo".
"Sve traljavo, a hvalimo se Bog zna kako".
Samo dan ranije predsednik Srbije se baš na tu temu pohvalio.
"Ljudi moraju da znaju i da je voz "Soko" na liniji Beograd-Novi Sad prevezao čak 1.300.000 putnika do sada. On ima popunjenost preko 80 odsto, to je neverovatan uspeh. Ali imamo nerazvijenu železnicu, moramo da razmišljamo i o širenju puta Beograd - Novi Sad, ta dva grada praktično postaju spojena", rekao je on.
Izgradnja deonice pruge od Beograda do Novog Sada počela je krajem 2017. godine, za vozove brzine 200 kilometara na sat, a koštala je oko 935 miliona dolara. U rad je puštena u martu prošle godine. U Infrastrukturama železnice nisu objavili da li će i ko snositi eventualne troškove popravke, i ko će izvoditi radove, s obzirom na to da pojedine kompanije koje su prugu gradile više ne posluju u Srbiji.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas
Oglas