Kina napravila prvo vozilo sa natrijum jonskom baterijom

Predstavljanjem testnog vozila Sehol E10Ks započela je era natrijum-jonskih baterija za putnička vozila. Ova potencijalno velika promena u industriji baterija i na tržištu pristupačnih putničkih električnih vozila (EV).
Testno vozilo ima bateriju kapaciteta 25 kWh i gustinu energije od 120 vat časova po klilogramu (Wh/kg). Model ima domet od 252 kilometara. Baterija koristi ćelije sa gustinom energije od 140 Wh/kg.
Prednost ovog vozila u odnosu na baterije zasnovane na litijumu jesu performanse na niskim temperaturama i brzo punjenje.
Proizvođač baterija je Hina Bateri koja je predstavila tri natrijum-jonske baterije i najavio partnerstvo sa Anhui Jianghuai Automobile Group Corp (JAC), koja je učinila da je jedan od svojih modela prvi koji nosi natrijum-jonske baterije. Hina Batteri i Sehol - brend zajedničkog preduzeća između JAC-a i Volksvagen Anhui - zajedno su napravili testno vozilo sa natrijum-jonskim baterijama na osnovu modela Sehol E10Ks.
Vozila do 10 hiljada dolara
Sehol E10Ks je trenutno dostupan u sedam verzija sa rasponom cena od šest do 10 hiljada dolara.
"Tehnologija i performanse natrijum-jonskih baterija mogli bi da se koriste u električnim vozilima srednje i velike veličine", rekao je izvršni direktor kompanije.
Partnerstvo sa Hina Bateri je značajno istraživanje, a Sehol će nastaviti da prati primenu natrijum-jonskih baterija u budućnosti i lansira srodne proizvode u pravom trenutku, rekao je izvršni direktor.
Predstavljanje probnog vozila znači da natrijum-jonske baterije počinju da se koriste u putničkim automobilima, nakon što su se nove baterije uglavnom koristile u električnim dvotočkašima i skladištenju energije.
Ne zagađuje i jetfintija o litijumske baterije
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas
Oglas